SHOWREEL Warehouse Collective
VEČERJA ZA 5
MANJ KOT DVA
Letošnja kampanja za IPoP- Inštitut za politike prostora je prinesla svež pristop k prometni ozaveščenosti. Z ekipo smo ustvarili čustveno zgodbo, ki nas je spomnila, kako pomembna je hoja v šolo za naše otroke. ????♀️???? Starši, več kot 50% vas svoje otroke vozi v šolo, čeprav so šole v večini primerov blizu vaših domov. Vendar […]
Peugeot TVC
Riba, raca, rak
Porsche ceste: med Vipavo in Krasom z legendarnima modeloma 718 Cayman in Boxster
EXATLON Slovenija S2
Client: Planet TV Production: Acun Medya Executive Producing: Warehouse Collective
Porsche ceste: Solčavska panoramska cesta in Logarska dolina z Macanom GTS
Fructal – Dvojni C
Client: Fructal Agency: Pristop Director: Luka Furlan DOP: Dejan Ulaga Stills: Jani Ugrin https://www.marketingmagazin.si/opazeno/opazili-smo-dvojna-doza-okusa-iz-otrostva